główna zawartość
artykuł nr 1

ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na budynkach znajdujących się na terenie Gminy Borowie”.

Borowie, dnia 07.05.2019r.

 

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

Postępowanie prowadzone w oparciu o art.  4, pkt.  8  ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych

/tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm./

 

I  Zamawiający:  Gmina Borowie

Adres do korespondencji: 08–412 Borowie,  ul.  Al. Sasimowskiego  2

tel.  /25/ 685 90 70,  faks  /25/ 685 90 72

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie zadania pn.  „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na budynkach znajdujących się na terenie Gminy Borowie”.  

 

II  Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest /płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich/ znajdujących się na nieruchomościach terenu Gminy Borowie. Na to zadanie Gmina przewiduje kwotę w wysokości – 30 000,00 zł. /brutto/
  2. Zakres obejmuje:
    1. Demontaż płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych, ich transport oraz utylizacja z budynków mieszkalnych i gospodarczych w ilości- ok. 33,381 Mg
    2. Odbiór wraz z załadunkiem i transportem oraz utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo-cementowych /falistych i płaskich/ z miejsc tymczasowego składowania w ilości ok.60,962 Mg
    3. Do obowiązków Wykonawcy należy:

- zapewnienie organizacji zabezpieczenia placu robót,

- skontaktowanie się i umówienie na dogodny termin z właścicielem posesji na demontaż lub odbiór wyrobów zawierających azbest,

- potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości poprzez wypełnienie karty ewidencji odpadu i karty przekazania odpadu na składowisko przez Wykonawcę,

- uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonywania prac i oczyszczenia terenu z azbestu,

- przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów – miejsce utylizacji / karta przekazania odpadu na składowisko/,

- poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

 

Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac.

 

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości odbieranych i demontowanych płyt azbestowo-cementowych w celu do dostosowania możliwości finansowych Gminy.

 

Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w załączonej umowie.

 

Termin rozpoczęcia robót od dnia 01.08.2019 r.

 Termin wykonania robót ustala się do dnia 15.10.2019 r.

Kryteria oceny oferty – cena  100%

Inne istotne warunki zamówienia przedstawia załączona umowa.

 

III  Dokumenty jakie wykonawca powinien załączyć do oferty:

 

  1.  Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujących dokumentów:

a/ wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego Wykonawcy,

b/ wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularza – karty wyceny utylizacji wyrobów azbestowych dla Gminy Borowie – wg. załączonego wzoru,

c/  zaakceptowany wzór umowy,

d/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1, pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

/załącznik Wykonawcy/;

e/  przedłożenie stosownego zezwolenia na transport odpadów zawierających azbest  /decyzja Starostwa właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów/

f/ aktualną umowę lub inny dokument potwierdzający możliwość składowania i unieszkodliwiania  odpadów zawierających azbest na składowisku,

g/ decyzja składowiska – pozwolenie o możliwości przyjmowania odpadów zawierających azbest,

-  Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV  Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną na adres piotr@borowie.pl

 

V  Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w sprawie jest Piotr Zając i Jacek Walecki.
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielania zamówienia w godzinach pracy Urzędu tj:800 – 1600.

 

VI  Miejsce składania ofert

 

Ofertę cenową należy:

 

-  złożyć w siedzibie Zamawiającego:  W Biurze Obsługi Interesanta w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na budynkach znajdujących się na terenie Gminy Borowie” NIE OTWIERAĆ PRZED 16 maja 2019 r.

- przesłać faksem na nr  /25/685 90 72

- przesłać drogą elektroniczną na adres:  e-mail.  piotr@borowie.pl

w terminie do dnia 16.05.2019 r. do godz.  1000

 

VII  Opis sposobu obliczania ceny

 

  1. Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym i formularzu – karty wyceny utylizacji wyrobów azbestowych, należy przedstawić ceny ofertowe brutto za wykonanie prac/ udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartości cenowe należy podawać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Ceny powinny zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  5. Za wykonane prace Gmina zapłaci Wykonawcy po dokonaniu odbioru prac w ciągu 30 dni licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.  

 

VIII   Informacje o formalnościach

 

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.