ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na budynkach znajdujących się na terenie Gminy Borowie”.
Borowie, dnia 07.05.2019r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4, pkt. 8 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm./
I Zamawiający: Gmina Borowie
Adres do korespondencji: 08–412 Borowie, ul. Al. Sasimowskiego 2
tel. /25/ 685 90 70, faks /25/ 685 90 72
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na budynkach znajdujących się na terenie Gminy Borowie”.
II Opis przedmiotu zamówienia:
- Wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest /płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich/ znajdujących się na nieruchomościach terenu Gminy Borowie. Na to zadanie Gmina przewiduje kwotę w wysokości – 30 000,00 zł. /brutto/
- Zakres obejmuje:
- Demontaż płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych, ich transport oraz utylizacja z budynków mieszkalnych i gospodarczych w ilości- ok. 33,381 Mg
- Odbiór wraz z załadunkiem i transportem oraz utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo-cementowych /falistych i płaskich/ z miejsc tymczasowego składowania w ilości ok.60,962 Mg
- Do obowiązków Wykonawcy należy:
- zapewnienie organizacji zabezpieczenia placu robót,
- skontaktowanie się i umówienie na dogodny termin z właścicielem posesji na demontaż lub odbiór wyrobów zawierających azbest,
- potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości poprzez wypełnienie karty ewidencji odpadu i karty przekazania odpadu na składowisko przez Wykonawcę,
- uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonywania prac i oczyszczenia terenu z azbestu,
- przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów – miejsce utylizacji / karta przekazania odpadu na składowisko/,
- poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości odbieranych i demontowanych płyt azbestowo-cementowych w celu do dostosowania możliwości finansowych Gminy.
Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w załączonej umowie.
Termin rozpoczęcia robót od dnia 01.08.2019 r.
Termin wykonania robót ustala się do dnia 15.10.2019 r.
Kryteria oceny oferty – cena 100%
Inne istotne warunki zamówienia przedstawia załączona umowa.
III Dokumenty jakie wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujących dokumentów:
a/ wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego Wykonawcy,
b/ wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularza – karty wyceny utylizacji wyrobów azbestowych dla Gminy Borowie – wg. załączonego wzoru,
c/ zaakceptowany wzór umowy,
d/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1, pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
/załącznik Wykonawcy/;
e/ przedłożenie stosownego zezwolenia na transport odpadów zawierających azbest /decyzja Starostwa właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów/
f/ aktualną umowę lub inny dokument potwierdzający możliwość składowania i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest na składowisku,
g/ decyzja składowiska – pozwolenie o możliwości przyjmowania odpadów zawierających azbest,
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną na adres piotr@borowie.pl
V Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w sprawie jest Piotr Zając i Jacek Walecki.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielania zamówienia w godzinach pracy Urzędu tj:800 – 1600.
VI Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego: W Biurze Obsługi Interesanta w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na budynkach znajdujących się na terenie Gminy Borowie” NIE OTWIERAĆ PRZED 16 maja 2019 r.
- przesłać faksem na nr /25/685 90 72
- przesłać drogą elektroniczną na adres: e-mail. piotr@borowie.pl
w terminie do dnia 16.05.2019 r. do godz. 1000
VII Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym i formularzu – karty wyceny utylizacji wyrobów azbestowych, należy przedstawić ceny ofertowe brutto za wykonanie prac/ udzielenie przedmiotu zamówienia.
- Wartości cenowe należy podawać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Ceny powinny zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Za wykonane prace Gmina zapłaci Wykonawcy po dokonaniu odbioru prac w ciągu 30 dni licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
VIII Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.