główna zawartość
artykuł nr 31

ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na budynkach znajdujących się na terenie Gminy Borowie”.

Borowie, dnia 07.05.2019r.

 

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

Postępowanie prowadzone w oparciu o art.  4, pkt.  8  ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych

/tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm./

 

I  Zamawiający:  Gmina Borowie

Adres do korespondencji: 08–412 Borowie,  ul.  Al. Sasimowskiego  2

tel.  /25/ 685 90 70,  faks  /25/ 685 90 72

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie zadania pn.  „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na budynkach znajdujących się na terenie Gminy Borowie”.  

 

II  Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest /płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich/ znajdujących się na nieruchomościach terenu Gminy Borowie. Na to zadanie Gmina przewiduje kwotę w wysokości – 30 000,00 zł. /brutto/
  2. Zakres obejmuje:
    1. Demontaż płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych, ich transport oraz utylizacja z budynków mieszkalnych i gospodarczych w ilości- ok. 33,381 Mg
    2. Odbiór wraz z załadunkiem i transportem oraz utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo-cementowych /falistych i płaskich/ z miejsc tymczasowego składowania w ilości ok.60,962 Mg
    3. Do obowiązków Wykonawcy należy:

- zapewnienie organizacji zabezpieczenia placu robót,

- skontaktowanie się i umówienie na dogodny termin z właścicielem posesji na demontaż lub odbiór wyrobów zawierających azbest,

- potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości poprzez wypełnienie karty ewidencji odpadu i karty przekazania odpadu na składowisko przez Wykonawcę,

- uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonywania prac i oczyszczenia terenu z azbestu,

- przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów – miejsce utylizacji / karta przekazania odpadu na składowisko/,

- poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

 

Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac.

 

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości odbieranych i demontowanych płyt azbestowo-cementowych w celu do dostosowania możliwości finansowych Gminy.

 

Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w załączonej umowie.

 

Termin rozpoczęcia robót od dnia 01.08.2019 r.

 Termin wykonania robót ustala się do dnia 15.10.2019 r.

Kryteria oceny oferty – cena  100%

Inne istotne warunki zamówienia przedstawia załączona umowa.

 

III  Dokumenty jakie wykonawca powinien załączyć do oferty:

 

  1.  Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujących dokumentów:

a/ wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego Wykonawcy,

b/ wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularza – karty wyceny utylizacji wyrobów azbestowych dla Gminy Borowie – wg. załączonego wzoru,

c/  zaakceptowany wzór umowy,

d/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1, pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

/załącznik Wykonawcy/;

e/  przedłożenie stosownego zezwolenia na transport odpadów zawierających azbest  /decyzja Starostwa właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów/

f/ aktualną umowę lub inny dokument potwierdzający możliwość składowania i unieszkodliwiania  odpadów zawierających azbest na składowisku,

g/ decyzja składowiska – pozwolenie o możliwości przyjmowania odpadów zawierających azbest,

-  Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV  Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną na adres piotr@borowie.pl

 

V  Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w sprawie jest Piotr Zając i Jacek Walecki.
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielania zamówienia w godzinach pracy Urzędu tj:800 – 1600.

 

VI  Miejsce składania ofert

 

Ofertę cenową należy:

 

-  złożyć w siedzibie Zamawiającego:  W Biurze Obsługi Interesanta w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na budynkach znajdujących się na terenie Gminy Borowie” NIE OTWIERAĆ PRZED 16 maja 2019 r.

- przesłać faksem na nr  /25/685 90 72

- przesłać drogą elektroniczną na adres:  e-mail.  piotr@borowie.pl

w terminie do dnia 16.05.2019 r. do godz.  1000

 

VII  Opis sposobu obliczania ceny

 

  1. Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym i formularzu – karty wyceny utylizacji wyrobów azbestowych, należy przedstawić ceny ofertowe brutto za wykonanie prac/ udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartości cenowe należy podawać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Ceny powinny zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  5. Za wykonane prace Gmina zapłaci Wykonawcy po dokonaniu odbioru prac w ciągu 30 dni licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.  

 

VIII   Informacje o formalnościach

 

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
Formularz cenowo-ofertowy 30 KB
Karta wyceny 27 KB
Wzór umowy 61 KB
artykuł nr 32

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w przetargu na: Remont bramy - dzwonnicy dawnej kostnicy i obiektów drewnianych w budynku byłego kościoła w Borowiu

Wykonawcy biorący udział w przetargu na:

Remont bramy - dzwonnicy dawnej kostnicy

i obiektów drewnianych w budynku byłego kościoła
w Borowiu

 

 

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.271.02.2019. Nazwa zadania: Remont bramy - dzwonnicy dawnej kostnicy i obiektów drewnianych w budynku byłego kościoła w Borowiu.

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

 

Revita Art. Sp. z o.o.

ul. Dewajtis 5/7

01-815 Warszawa

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferty najkorzystniejsze wybrane zostały zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

 

1) Revita Art. Sp. z o.o. 01-815 Warszawa ul. Dewajtis 5/7 uzyskała za cenę 60 pkt i gwarancje 40 pkt razem pkt 100,00

2)  Firma Remontowo – Budowlana MARKS-GIPS Marek Łukaszewski 21- 400 Łuków ul. Sienkiewicza 20 uzyskała za cenę 54,16 pkt i gwarancje 40 pkt razem pkt 94,16

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.

 

4. Podpisanie umowy możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionymi wykonawcami., w zakresie poszczególnych zadań.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2) odrzucenia oferty wykonawcy

3) wyboru najkorzystniejszej oferty

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może również w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:

1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania / przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.

artykuł nr 33

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT Nazwa zadania: Remont Bramy - Dzwonnicy dawnej kostnicy i obiektów drewnianych w budynku byłego kościoła w Borowiu.

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.271.02.2019. Nazwa zadania: Remont Bramy – Dzwonnicy dawnej kostnicy i obiektów drewnianych w budynku byłego kościoła w Borowiu.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 449 000,00 zł, w roku 2019

Urząd Gminy w Borowiu informuje, że w dniu 2019-04-10 o godzinie 10:05 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następujące oferty:

 

Lp

Nazwa wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena netto

Cena brutto zł

Inne informacje podlegające odczytaniu

1.

Revita Art. Sp. z o.o.

01-815 Warszawa

Ul. Dewajtis 5/7

435 156,41 zł

535 242,38 zł

 Okres gwarancji 60 m-cy

Termin wykonania 30.11.2019 r.

Zapłata wynagrodzenia nastąpi w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury.

2.

Firma Remontowo – Budowlana MARKS – GIPS Marek Łukaszewski

21-400 Łuków

Ul. Sienkiewicza 20

482 045,25

592 915,66 zł

Okres gwarancji 60 m-cy.

Termin wykonania 30.11.2019 r.

Zapłata wynagrodzenia nastąpi w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury.

3.

 

 

 

 

 

 

artykuł nr 34

Protokół z przeprowadzonego postępowania na "Zakup oprogramowania antywirusowego do Urzędu Gminy Borowie - 37 szt."

Protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej
nie przekraczającej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 Ustawy

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 /

 

1. Przedmiot zamówienia: „Zakup oprogramowania antywirusowego do Urzędu Gminy Borowie
- 37 szt.”

2. Rodzaj przeprowadzonej procedury  Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe zostało skierowane do 10 wykonawcy/ów pismem z dnia 2 kwietnia 2019 roku za pośrednictwem poczty e-mailem na następujące adresy:.

  1. pawel.hanys@antywirus-nod32.pl
  2. bartosz.paluch@ti.com.pl
  3. mateusz.romanowski@unbind.pl
  4. rozalia.p@marken.com.pl
  5. kamil.dluski@itxon.pl
  6. Tomasz.Wos@supersystem.pl
  7. a.buczek@ikaria.pl
  8. m.kroll@pointas.com.pl
  9. katarzyna.kowalczyk@kasperskyservices.pl

oraz umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Borowie.

3. Porównanie ofert:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 4 kwietnia 2019 roku wpłynęły za pośrednictwem poczty e-mail, następujące oferty:

Nr Oferty

Nazwa i adres firmy

Wartość brutto zł

Termin realizacji po podpisaniu umowy (dni)

1.

SuperSystem.pl pl. Solidarności 1-3-5  53-661 Wrocław

969,00zł

4

2.

Technologie Internetowe S.A.
ul. Kawia 4/16 42-200 Częstochowa

819,18 zł

2

3.

CBIT sp. z o.o. ul. Bukowiecka 92 03-893 Warszawa

Oddział Częstochowa ul. Garncarska 34 42-200 Częstochowa

1105,93zł

2

4

Switch B2B – Kamil Pucek

Ul. Aksamitna 3 02-287 Warszawa

 

 

1720,28zł

7

5

Kaspersky Services sp. z o.o.

Ul. Garncarska 34 42-200 Częstochowa

1030,80zł

1

W Załączeniu przesłane  10  (faksem, e-mailem, pocztą)** ofert.

4. Wskazanie wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:

Nazwa Wykonawcy/adres: Technologie Internetowe S.A.  ul. Kawia 4/16 42-200 Częstochowa

Cena brutto – 819,18 zł,

Termin realizacji -  2 dni

 

 

Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie

  1. Krzysztof Wągrodzki…………………………………..

*   wybrać właściwe

artykuł nr 35

Odpowiedzi na pytania do przetargu "Remont bramy dzwonnicy dawnej kostnicy i obiektów drewnianych w budynku byłego kościoła w Borowiu".